آیفون تصویری تابا 7 اینچ با حافظه TVD-3070 مشکی با ارتباط داخلی

اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
  • مانیتور تصویری 3070 تابا مشکی
  • صفحه نمایش 7 اینچ رنگی لمسی
  • مجهز به ارتباط داخلی (دوخط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا 128 واحد
  • اتصال به دو دوربین مدار بسته متحرک (یا دو پنل مجزا)
  • دارای حسگر حرکتی برای ضبط هوشمندانه تصویر برای دوربین های مدار بسته
  • قابلیت نمایش 4 تصویر همزمان در یک صفحه
  • قابلیت نصب کارت حافظه از8 گیگ تا 128 گیگ جهت ضبط عکس و فیلم
  • گارانتی سه ساله
آیا قیمت بهتری سراغ دارید؟
مشاهده نظرات

تعداد واحد را انتخاب کنید
خروج
آیکون تحویل کالا ارسال از ۱ روز کاری دیگر
آیکون گارانتی گارانتی 3 ساله
4,937,000تومان

معرفی ویدویی آیفون تصویری 7 اینچ تابا مدل TVD- 3070

نمایش 4 تصویر بصورت همزمان
نمایش 4 تصویر بصورت همزمان

با توجه به تعداد کابل های خروجی از این مانیتور امکان اتصال به دوربین مداربسته وجود دارد که می توان تصاویر دوربین ها را به صورت یکجا بر روی صفحه نمایش مانیتور کنترل و مشاهده کرد.

پشتیبانی از کارت حافظه
پشتیبانی از کارت حافظه

این آیفون علاوه بر حافظه داخلی قابلیت پشتیبانی حافظه جانبی از 8 تا 128 گیگ را دارد ؛ همچنین امکان ذخیره و جابجایی اطلاعات ذخیره شده توسط کاربر امکانپذیر است.

اتصال به دو پنل و دو دوربین مداربسته
اتصال به دو پنل و دو دوربین مداربسته

آیفون تصویری تابا قابلیت اتصال به دو پنل را دارد که در ساختمان هایی با دو درب ورودی کاربردی است. قابلیت اتصال آیفون به دوربین مداربسته به شما امکان مشاهده تصاویر دوربین را می دهد.

محصولات مرتبط
بررسی محصول

شرکت ها برای برخی محصولات خود به گونه ای برنامه ریزی کرده اند که پرچم دارش در رقابت با سایر شرکت ها باشد. تابا در مدل 3070 هر آنچه داشته رو کرده و به قولی در اندازه صفحه نمایش 7 اینچ تمام برگهای خود را رو کرده است. پس ما با محصولی زیبا و فول آپشن روبروییم که با قابلیت های نظیر حافظه داخلی و ضبط و عکس و فیلم در حافظه خارجی، اتصال به چندین دوربین مدار بسته، رابط کاربری زیبا، ضبط فیلیم با تشخیص حرکت، انتقال تماس به گوشی موبایل و تعداد زیادی قابلیت دیگر آماده رقابت با هر رقیبی از سایر شرکتها می باشد. در ادامه به بررسی قابلیت های این محصول بی نظیر تابا می پردازیم.

 آیفون تصویری 7 اینچ تابا مدل TVD- 3070

شرکت تابا الکترونیک از جدیدترین محصول خود، آیفون تصویری با نام TVD-3070 رونمایی کرد. این مانیتور 7 اینچ به همراه صفحه نمایش تمام لمسی و ویژگی های منحصر به فرد و کامل خود یک انتخاب فوق العاده عالی برای زندگی سریع الوقوع کاربران است. در ادامه در فروشگاه دی سی ای کالا به توضیح برخی از مشخصات این مانیتور تصویری می پردازیم. با خرید آیفون تصویری 3070 مشکی تابا مجموعه ای شامل موارد زیر را دریافت خواهید کرد:
محتویات پک آیفون تصویری 3070 تابا

  • مانیتور تصویری 7 اینچ به همراه گوشی و بند گوشی
  • براکت نصب مانیتور بر روی دیوار
  • کانکتور 5 پین 2 عدد
  • سیم برق، پیچ رول پلاک و وارنیش
  • دفترچه راهنما و کارت گارانتی

محتویات پک آیفون تصویری تابا 3070

مشخصات ظاهری مانیتور 3070 مشکی تابا

این آیفون، به صورت یک مستطیل مشکی رنگ به ابعاد 40 *310*160 میلیمتر است. دارای صفحه نمایش تمام لمسی که برای راحتی کاربر، دکمه باز و بسته کردن درب، به عنوان اصلی ترین مشخصه آیفون تصویری ایرانی، به صورت جداگانه و مکانیکی، در پایین گوشه سمت راست مانیتور قرار دارد. از مشخصات ظاهری می توان به آرم شرکت تابا نیز اشاره کرد که نشانگر اصل بودن کالا می باشد. صفحه نمایش در این آیفون در یک فرو رفتگی قرار گرفته که به خوبی در تصویر مشخص است. این آیفون هندزفری نیست و برای برقراری ارتباط با مراجعه کننده باید از گوشی صوتی آن استفاده کنید که در سمت چپ بدنه قرار گرفته است.

آیفون تصویری تابا 3070

مشخصات فنی آیفون تصویری تابا مدل 3070 رنگ مشکی

خصوصیات فنی هر آیفون تصویری تعیین کننده احتمال خرید آیفون توسط کاربر را افزایش می دهد. این خصوصیات فنی که برای هر آیفونی متفاوت است مجموعه ای از خصوصیات را دربر می گیرد و شما می بایستی متناسب با شرایط ساختمان و نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. گستره وسیع این ویژگی ها، دست کاربر را برای انتخاب باز گذاشته است. در ادامه به معرفی این خصوصیات از آیفون تصویری تابا در زمینه صفحه نمایش، ارتباطات و حافظه این آیفون می پردازیم:

اینفوگرافی آیفون تصویری تابا 3070

صفحه نمایش

مانیتور 3070 تابا دارای صفحه نمایش 7 اینچ LCD می باشد که با توجه به دقت رزولوشن بالایی که دارد، تصویر مراجعه کننده را بسیار با کیفیت به نمایش می گذارد و همچنین می توان این تصویر را بزرگ نمایی کرد. این کالا با صفحه لمسی خود این امکان را ایجاد میکند تا کاربر به سادگی به تنظیمات دستگاه دسترسی یابد و همچنین کمتر شدن تعداد کلید های موجود در صفحه، زیبایی بصری را بیشتر کرده است. چراغ LED موجود در گوشه ی سمت راست بالای صفحه به منظور مشخص کردن وضعیت روشن یا خاموش بودن دستگاه استفاده شده. از ویژگی های جدید این آیفون تصویری تابا می توان به قابلیت نمایش درجه حرارت محیط و همچنین کنترل کنتراست نور، رنگ تصویر و صدای زنگ اشاره کرد. این آیفون قابلیت انتخاب زبان به صورت فارسی و انگلیسی را دارد و همچنین در قسمت تنظیمات دستگاه، می توان تاریخ را به حالت شمسی یا میلادی انتخاب کرد.

ارتباطات

آیفون تصویری تمام لمسی تابا مدل 3070 مشکی مجهز به تکنولوژی اینترکام (ماکسیمم تا 2 خط) جهت ارتباط داخلی بین واحد ها و مکالمه با نگهبانی می باشد؛ این مشخصه تا 128 واحد را ساپورت می نماید. با توجه به تعداد کابل های خروجی از این مانیتور امکان اتصال به دوربین مداربسته ثابت یا گردان و همچنین اتصال به یک پنل مجزا وجود دارد. این آیفون به حسگر های حرکتی مجهز است و در نتیجه می تواند به صورت هوشمندانه تصاویر دوربین مدار بسته را ضبط نماید.

حافظه

آیفون تصویری رنگی 3070 تابا الکترونیک، قابلیت نصب حافظه داخلی از 8 تا 128 گیگ را دارد و همچنین این امکان وجود دارد تا از طریق فلش مموری عکس و فیلم های ذخیره شده را جا به جا کرد. بنابراین می توانید پس از مراجعه به منزل تصاویر تمامی افراد مراجعه کننده را مشاهده کنید تا احساس امنیت بیشتر در محیط را تجربه کنید.

خلاصه ویژگی های آیفون تصویری 3070 تابا

با توجه به آنچه گفته شد، آیفون تصویری تابا مدل TVD-3070 دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • قابلیت ارتباط داخلی (اینترکام) جهت مکالمه بین واحد ها و مکالمه با نگهبانی تا 128 واحد
  • امکان اتصال به دو دوربین مدار بسته متحرک
  • دارای حسگر حرکتی برای ضبط هوشمندانه تصویر دوربین های مداربسته
  • قابلیت نصب کارت حافظه خارجی از 8 الی 128 گیگ
  • قابلیت اتصال به دو پنل مجزا
  • قابلیت ضبط تصویر، فیلم و صدای مراجعه کننده و انتقال اطلاعات از طریق فلش مموری
  • دارای صفحه نمایش LCD 7 اینچ به ابعاد طول: 160 میلیمتر ارتفاع: 310 میلیمتر عمق: 40 میلیمتر
  • دارای کنتراست بالا در تصویر و رنگ فوق العاده و صدای زنگ واضح
  • قابلیت نمایش دمای محیط بین 25 تا 75 درجه سانتیگراد
  • قابلیت بزرگ نمایی تصویر پنل از طریق مانیتور
  • دارای وزن خالص 860 گرم

جمع بندی و گارانتی آیفون تابا

آیفون تصویری تابا مدل TVD-3070 در طراحی جدید خود از معیار های ارگونومی محیط جهت سهولت استفاده کاربر بسیار استفاده کرده و همین خصوصیت سبب شده تا کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند. این مدل دارای خصوصیتهای ویژه بسیاری هست که از مهمترین آنها می توان به قابلیت اتصال به دو دوربین مداربسته و دو پنل مجزا، امکان اتصال حافظه خارجی 8 الی 128 گیگ و امکان ارتباط داخلی اشاره کرد. این محصول گزینه مناسبی برای ساختمان های مسکونی و همچنین اداری است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مانیتور 3070 تابا و همچنین نحوه خرید اینترنتی این کالا با کارشناسان فروش ما در بخش تماس با ما در ارتباط باشید. شرکت تابا الکترونیک جهت حصول اطمینان مشتریان خود خدمات پس از فروش را به مدت 3 سال پس از تحویل کالا در نظر گرفته است که همین امر سبب شده تا این محصول انتخاب اکثر کاربران باشد. شما می توانید پس از تحویل کالا به سادگی با کارشناسان تابا در زمینه گارانتی و خدمات تماس حاصل فرمایید که اطلاعات تماس بر روی جعبه کالا نیز درج شده است.

آیفون تصویری 3070 تابا در مقابل رقبا

آیفون جدید شرکت تابا را می توان با چند آیفون تصویری دیگر از برند های گوناگون مقایسه کرد. یکی از آن ها که آیفون تصویری الکتروپیک 1294-SV7M است تقریبا قیمتی مشابه با قیمت آیفون تصویری تابا 3070 دارد، اما کلید های آن لمسی است. آیفون تصویری تابا TVD-2070 هم مانند همین محصول صفحه نمایش 7 اینچی دارد و با حافظه است اما کلید های آن لمسی است و با وجود قیمت پایین تر، هندزفری می باشد که به معنای بدون گوشی بودن آن است. یکی دیگر از آیفون های مشابه آیفون 7 اینچ سیماران است HS-71/M می باشد که با قیمت پایین تر نسبت به این محصول تنها به یک پنل متصل می شود. Suzuki هم یک آیفون شبیه به سیماران دارد با نام آیفون تصویری سوزوکی SZ-726TMI که با نمایشگر 7 اینچی و حافظه ضبط تصویر و اتصال به دو پنل (یا دوربین مداربسته) کمی از تابا ارزان تر است.

مشخصات محصول

مشخصات

ضبط تصاویر با سنسور حرکتی
دارد
صفحه نمایش
7 اینچ
حافظه
دارد
ارتباط بین واحدها
ارتباط داخل واحد و ارتباط با نگهبانی
بازکردن درب پارکینگ
ندارد
قابلیت اتصال به دو پنل
دارد
قابلیت اتصال به یک دوربین دیگر
دارد
زمان قطع اتوماتيك تصوير
دو دقیقه
قابلیت تنظیم صدای زنگ
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD-TFT
صفحه نمایش رنگی
دارد
گوشی
دارد
نوع صفحه کلید
دارد
اتصال به گوشی قابل حمل
ندارد
برند سازنده
تابا Taba
نوع محصول
آیفون تصویری
سازگاری با
تابا
کشور سازنده
ایران
نوع آیفون تصویری
مانیتور آیفون تصویری
جنس بدنه
ABS
مدل
TVD-3070
وزن
860 گرم
دمای کارکرد
10- تا 55+ درجه سانتی گراد
مقدار گارانتی
3 ساله
رنگ بدنه
مشکی
16 محصولات مشابه در شاخه های مختلف:
نقد و بررسی محصول
میانگین امتیازها
4.9
29 نقد و بررسی‌‌
خیلی خوب 21
خوب 2
متوسط 1
بد 0
خیلی بد 0

@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@@COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
(@COMMENT_GRADE@)
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_TITLE@

@COMMENT_COMMENT@

@COMMENT_IMAGES@
@COMMENT_VIDEOS@
@COMMENT_AVATAR@
دی سی ای کالا @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
@COMMENT_AVATAR@
@CUSTOMER_NAME@
@AUTHOR_PROFILE@ @COMMENT_ISO_COUNTRY@
@VERIFY_PURCHASE@
@COMMENT_DATE@
@COMMENT_NO_APPROVE@
بستن
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
منوی اصلی
برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
تخفیف ها و پیشنهادها
کالای دست دوم
وبلاگ
تماس با ما

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به حساب کاربری